Polityka zwrotów i reklamacji – POLISHFIGHTERS
Ogólne informacje
Polityka zwrotów i reklamacji POLISHFIGHTERS obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od momentu zakupu minęło więcej niż 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre rodzaje produktów nie podlegają zwrotowi. Są to m.in. towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również zwrotów produktów intymnych, higienicznych, materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy i gazów.
Dodatkowe produkty niepodlegające zwrotowi:
- Karty podarunkowe
- Produkty w formie oprogramowania do pobrania
- Niektóre produkty zdrowotne i do pielęgnacji osobistej
Aby dokonać zwrotu, wymagany jest paragon lub dowód zakupu. Prosimy nie odsyłać zakupionego produktu bezpośrednio do producenta.
Częściowe zwroty mogą być przyznane w przypadku:
- Książek z wyraźnymi śladami użytkowania
- Otwartych płyt CD, DVD, kaset VHS, oprogramowania, gier wideo, kaset magnetofonowych lub płyt winylowych
- Produktów niebędących w oryginalnym stanie, uszkodzonych lub z brakującymi elementami z przyczyn niezależnych od nas
- Produktów zwróconych po upływie 30 dni od dostawy
Zwroty środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, POLISHFIGHTERS wyśle e-mail z potwierdzeniem odbioru oraz informacją o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu. W przypadku zatwierdzenia, zwrot zostanie zrealizowany i środki zostaną przelane na kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w określonym czasie.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu:
- Sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
- Skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową – zwrot może wymagać czasu.
- Skontaktuj się ze swoim bankiem – przetwarzanie zwrotu może potrwać kilka dni.
Jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: {adres e-mail Kontakt@polishfighters.pl}.
Produkty w promocji
Zwrotowi podlegają tylko produkty w regularnych cenach. Produkty promocyjne nie podlegają zwrotowi.
Wymiana produktów
Produkty wymieniamy tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić produkt na taki sam, napisz do nas na adres: {adres e-mail POLISHFIGHTERS} i wyślij produkt na adres: {adres fizyczny POLISHFIGHTERS Partyzantów 23/8 – 43-300 Bielsko-Biała}.
Prezenty
Jeśli produkt był oznaczony jako prezent i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu, wyślemy Ci bon. Jeśli produkt nie był oznaczony jako prezent lub osoba obdarowująca otrzymała go osobiście, zwrot zostanie przekazany osobie, która dokonała zakupu.
Zwrot produktu – wysyłka
Aby zwrócić produkt, należy przesłać go na adres: {adres fizyczny POLISHFIGHTERS Partyzantów 23/8 – 43-300 Bielsko-Biała}. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi. Jeśli zostanie przyznany zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.
Czas realizacji wymiany może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania klienta.
W przypadku zwrotu droższych produktów zalecamy skorzystanie z usługi przesyłki rejestrowanej lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. POLISHFIGHTERS nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zwróconego produktu.
Potrzebujesz pomocy?
W przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, skontaktuj się z nami pod adresem: {adres e-mail Kontakt@polishfighters.pl}.